H&M a deschis ieri un nou magazin în cadrul Winmarkt Ploieşti, ducând astfel a 51-a locaţie a sa în centrul oraşului Ploieşti.
Magazinul este localizat pe două etaje şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 2.000 mp. Parteneriatul Winmarkt – H&M este extins la nivel de reţea, acesta fiind al 6-lea magazin după cele deschise în centrele comerciale Winmarkt din Buzău, Galaţi, Râmnicu Vâlcea, Piatra Neamţ şi Tulcea.
“Ne bucurăm de continuarea parteneriatului cu H&M şi deschiderea unui nou magazin în Winmarkt Ploieşti, într-o locaţie accesibilă ploieştenilor, în centrul oraşului. Această
inaugurare face parte din strategia noastră de îmbunătăţire continuă a mixului de chiriaşi şi finalizează totodată procesul de modernizare al centrului comercial Winmarkt Ploieşti, care ajunge, astfel, la un grad de ocupare de 98%”, declară Carlo Barban, CEO Winmarkt.
Ziua deschiderii a fost marcată de numeroase surprize, printre care s-au numărat reducerile de 20% acordate pentru cumpărăturile de peste 100 de lei. De asemenea, primii 50 de vizitatori ai magazinului au primit câte un card de cumpăraturi în valoare de 50 de lei.
Ofertele vor continua şi în zilele următoare, când H&M va organiza campania de Black Friday. În perioada 25-27 noiembrie, clienţii magazinului vor beneficia de 20% reducere pentru toate produsele la preţ întreg, pentru a-şi pregăti garderoba pentru noul sezon de iarnă şi sărbători.
În a doua parte a acestui an, Winmarkt Ploieşti a mai inaugurat prima hiperclinică MedLife din Ploieşti şi o secţie a Tribunalului Prahova. Winmarkt Ploieşti are o suprafaţă închiriabilă de 18.000 de metri pătraţi şi aproximativ 400 de locuri de parcare. Winmarkt a investit în centrul comercial din Ploieşti, începând cu 2014, peste 2,5 milioane de euro în lucrările de modernizare, incluzând schimbarea faţadei centrului comercial, reorganizarea spaţiilor interioare şi amenajarea spaţiilor pentru retailerii internaţionali.
Mixul comercial al centrelor comerciale Winmarkt este calibrat în funcţie de oraş şi de puterea de cumpărare locală, fiind împărţit în proporții egale, între comercianţi locali, naţionali şi internaţionali. Reţeaua Winmarkt, compusă din 14 centre comerciale aflate în 13 oraşe ale ţării, are o suprafaţă închiriabilă (GLA) de aprox. 90.000 mp. Acestea beneficiază de vizibilitate şi facilitate de acces excelente, fiind situate la km zero în fiecare oraş, şi au o medie anuală a traficului de peste 30 milioane de vizitatori, în întreaga reţea.