V. Stoica

Regiotrans le cere scuze navetiștilor de pe ruta Ploiești Sud – Urziceni pentru mizeria din unele automotoare cu care călătorii sunt nevoiți să circule, deși plătesc bilete. O sesizare venită pe adresa redacției ziarului Prahova, alături de câteva fotografii, din partea unui călător care a prezentat modul în care se asigură curățenia în trenurile acestui operator feroviar de călători, nu a rămas fără ecou din partea societății care a preluat de la CFR Călători ruta Ploiești – Urziceni și retur. “Vă trimit câteva fotografii cu banchetele infecte, pătate cu tot felul de substanțe, pe care sunt nevoiți să se așeze călătorii navetiști de pe ruta Ploiești-Urziceni. Un exemplu, dar nu un caz izolat, este trenul care s-a întors de la Urziceni la Ploiești în seara zilei de 17 februarie, cu sosire în Ploiești în jurul orei 16.45. Nu numai banchetele din acest tren automotor sunt murdare, din păcate și perdelele de la geamurile altor trenuri de pe această rută sunt de o mizerie cruntă, de parcă s-ar fi șters pe jos cu ele. Îi rugăm pe cei de la Regiotrans să ia măsuri, pentru că noi plătim bilete pentru călătorie, nu merge nimeni cu nașul”, a precizat cititorul indignat de condițiile de călătorie.
La solicitarea noastră, Regiotrans a transmis, ieri, un răspuns pe adresa ziarului Prahova, în legătură cu cele semnalate, menţionând că, în automotorul la care s-a făcut referire, ultima lucrare de salubrizare radicală (efectuată de către o firmă specializată în urma externalizării acestui serviciu) a avut loc pe data de 25 ianuarie 2017, următoarea fiind programată chiar ieri, 20 februarie.
“Cu ocazia cercetărilor efectuate în interiorul AM 4571 (n.n. automotorul care a format trenul menționat în adresa primită la redacție), s-a constatat că șapte scaune din cele 120 ale automotorului au tapițerie pătată, cel mai probabil din cauza unor bagaje murdare așezate de către călători pe banchetă. S-a procedat la curățarea tapițeriei, ocazie cu care s-a reușit îndepărtarea celor mai multe pete. În cazul petelor rămase, nu există posibilitatea de a murdări lucrurile cu care vin în contact, însă au un aspect inestetic (…) Dorim să prezentăm scuze publice călătorilor noștri pentru neplăcerile cauzate”, au precizat reprezentanții Regiotrans, care au făcut și un apel la aceiași călători pentru păstrarea curățeniei în interiorul vagoanelor.