V. S.
Trei oferte au fost depuse la Primăria Ploiești pentru asigurarea mentenanței iluminatului public, după ce Servicii de Gospodărire Urbană nu a mai avut posibilitatea legală de a presta în continuare acest serviciu pentru municipiu. Pentru că Ploieștiul rămăsese fără o societate care să se ocupe de mentenanța rețelei de iluminat stradal, municipalitatea a organizat o selecție de oferte prin achiziție directă, la care au participat trei ofertanți. Potrivit datelor oficiale, în urma evaluării ofertelor depuse, a fost desemnată câștigătoare aceea depusă de SC Luxten Lighting Company, firma care a prestat acest serviciu public pentru o perioadă contractuală de 10 ani, la care s-au mai adăugat – prin prelungiri succesive aprobate de consilierii locali – încă doi ani.
La începutul lui 2013, după expirarea contractului prelungit cu Luxten, situația de criză a fost rezolvată cu ajutorul SC SGU Ploiești, care a asigurat mentenanța iluminatului public până la începutul lunii februarie.
Contractul încheiat de Primăria Ploiești cu Luxten nu ar trebui să depășească șase luni, iar în acest interval ar trebui să fie organizată procedura de achiziție a serviciului de iluminat public.