Primăria Ploieşti a semnat, ieri, contractul prin care a „validat” licitaţia de săptămâna trecută, Petrolul 52 urmând să devină, Petrolul „simplu”, odată cu câştigarea dreptului de a folosi cele şase mărci.
Ei bine, se poate spune că primăria a făcut o afacere bună, la propriu – foarte rentabilă (printre puţinele), deoarece reuşeşte să încaseze o sumă de ordinul a 30.000 de euro, pe ceva pe care nu a dat nimic (reamintim că mărcile au fost cedate / donate primăriei, de către administratorul judiciar de la falimentara SC FC Petrolul)!
Iată că, atunci când în marea majoritate a oraşelor se discută despre cum se va ajuta sportul, la Ploieşti, s-a găsit cea mai bună afacere, pe spinarea fotbalului – stadionul nu este întreţinut decât la „cote de avarie”, dar este închiriat pe bani oricui vine, mărcile au produs profit, iar „aleşii” uită că sportului trebuie să îi şi dai (măcar 5%), în general, nu numai să îi „iei”!
Dar, dacă merge aşa…