Ce pot face dacă nu sunt mulţumită de produsul cumpărat online?
„Am achiziţionat un produs după ce am făcut o comandă online, dar în foarte scurt timp mi-am dat seama că acesta nu este ceea ce îmi doream. Am dreptul legal să returnez marfa?”
Georgeta Mihai, Ploiești
* * *
Conform legii, în termen de 14 zile de la achiziționare puteţi să returnați produsul cumpărat online, la adresa indicată de comerciant, achitând taxa de transport şi fără să fiți obligată să motivaţi renunţarea la achiziţie. Operatorul economic trebuie să vă pună la dispoziţie – în format electronic – un formular de retragere sau să vă ofere posibilitatea de a completa orice altă declaraţie prin care să vă exprimaţi decizia de retragere din contract.
Dragi cititori, acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc punctele dumneavoastră de vedere în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte, vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.