Peste jumătate dintre românii (51%) cu vârste între 18 şi 65 de ani plănuiesc să cumpere cel puţin un produs cu ocazia Black Friday, în timp ce nouă din zece persoane chestionate spun că au auzit de acest eveniment de shopping, arată rezultatele unui studiu realizat de Kantar Millward Brown România, publicat ieri şi citat de Agerpres.
În acest context, datele arată un interes în creştere pentru achiziţia de televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile şi articole din gama home&deco. De asemenea, pe lista de dorinţe se află articole precum telefoane mobile, articole vestimentare, încălţăminte şi laptopuri.
Conform cercetării, pentru a achiziţiona articolele pe care şi le doresc, românii vor căuta cele mai bune oferte atât în magazinele online, cât şi în retailul tradiţional
Sondajul a fost realizat la nivel naţional, pe un eşantion reprezentativ de 2.019 respondenţi din mediul rural şi urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani. Interviurile, realizate prin metoda CATI, s-au derulat în perioada 18 – 24 octombrie 2018, iar eroarea de eşantionare este de +/- 2,2%.
Kantar Millward Brown este o agenţie de cercetare de top la nivel mondial, specializată în evaluarea eficienţei reclamelor, a comunicării strategice, canalelor media şi digitale şi asupra valorii mărcilor.