Serviciul de Telecomunicații Speciale a anunțat înființarea Liniei de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19. Acest lucru a fost posibil printr-un efort comun, la inițiativa Emotional Intelligence Research Association (EmIRA), cu sprijinul Telekom România. Linia telefonică menționată este deja funcțională și poate fi apelată din orice rețea la numărul 021.9696. Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, afiliați EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură. În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologi, garantând funcționalitatea în condiții optime și asigurând și mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă. Această linie telefonică are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniștite în legătură cu situația creată de pandemia de coronavirus. Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.