F.T.
Începând de ieri, 26 iunie, pentru împiedicarea răspândirii virusului SARS COV-2, conducerea Curţii de Apel Ploieşti a hotărât suspendarea programului cu publicul la compartimentele „Arhivă”, „Registratură”, şi „Biroul de Relaţii şi Informare cu Publicul”.
Măsura este valabilă până în data de 10 iulie a.c., şi a fost luată după ce mai mulţi angajaţi ai instituţiei – potrivit unor surse, patru – au fost depistaţi pozitiv la testul COVID.
În afară de măsura suspendării activităţii cu publicul amintită mai sus, s-au mai decis – după cum se precizează într-un comunicat de presă al Curţii de Apel – următoarele: „Se anulează programările on-line efectuate pentru această perioadă (n.n., 26 iunie – 10 iulie); Se suspendă programările on-line efectuate pentru această perioadă; Activitatea acestor compartimente (” Arhivă”, „Registratură” şi ” Biroul de Relaţii şi Informaţii cu Publicul” – n.n.) se va desfăşura exclusiv on-line şi/ sau telefonic”.
Reamintim că în data de 18 iunie 2020, după cum se preciza într-un comunicat al Biroului de Informaţii şi Relaţii cu Publicul (BIRP) al Curţii de Apel Ploieşti, „un salariat aparţinând personalului auxiliar al acestei instanţe a fost confirmat pozitiv ca fiind infectat cu virusul COVID (cororavirus). (…) Conducerea instanţéi, împreună cu Direcţia de Sănătate Publică Prahova, au stabilit măsurile ce urmează a fi aplicate, aici incluzându-se dezinfectarea în totalitate a sediului, dar şi o anchetă epidemiologică specifică unor astfel de situaţii. Pe cale de consecinţă, sunt în curs de efectuare toate comunicările impuse de protejarea celor care îşi desfăşoară activitatea în instanţă, inclusiv procurori, avocaţi experţi şi justiţiabili”