Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a anuntat ca s-au publicat in Monitorul Oficial doua hotarari emise de presedintele ANRMAP prin care sunt introduse noi interpretari in domeniul achizitiilor publice si sunt aduse clarificari in ceea ce priveste continutul documentatiei de atribuire. Concret, Ordinul nr. 170/2012 aduce lamuriri in domeniul achizitiilor publice, continand o enumerare explicita a tuturor situatiilor de natura sa determine aparitia conflictului de interese in cadrul procedurilor de achizitie publica, in timp ce Ordinul nr. 171/2012 al presedintelui ANRMAP vine cu precizari ce vizeaza continutul documentatiei de atribuire. ,,Dispozitiile Ordinului nr. 171 prevad ca raspunsul autoritatii contractante la solicitarea de clarificari reprezinta acte administrative prin care se aduc lamuriri cu privire la continutul documentatiei de atribuire si prin care nu se pot aduce modificari cu privire la continutul acesteia din urma, asa cum a fost publicata in SEAP. O alta mentiune importanta a acestui Ordin este ca, de-acum incolo, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va analiza pe fond legalitatea modificarii impuse de autoritatea contractanta prin raspunsul la solicitarea de clarificari din continutul documentatiei de atribuire’’ se arata intr-un comunicat al ANRMAP.