BUNELE MANIERE INTR-UN SALON DE INFRUMUSETARE
O doamna adevarata, care se respecta, trebuie sa cunoasca eticheta si regulile de politete in orice fel de situatie. Care este eticheta care se impune intr-un salon de infrumusetare? Cum ar trebui sa reactionati atunci cand nu sunteti multumita de serviciile oferite? Cat bacsis trebuie sa lasati angajatelor? Pentru a respecta aceste reguli, trebuie in primul rand sa le cunoasteti. De aceea, va oferim cateva sugestii despre eticheta de salon.
* Este bine de cunoscut ca expresia ,,Clientul nostru, stapanul nostru!” este valabila si aici. In fond, unul dintre motivele pentru care apelati la serviciile unui salon de infrumusetare este sa va simtiti rasfatate, frumoase si deosebite. De aceea, trebuie sa fiti tratate ca atare. Confortul si multumirea dumneavoastra ar trebui sa fie in topul listei lor de prioritati.
* Atitudinea conteaza foarte mult, astfel incat fiti deschise si cooperati cu personalul pentru ca rezultatul sa fie imbucurator.
* Programati-va la o ora la care puteti ajunge. Regulile in ceea ce priveste anularea unei programari sunt stricte si puteti risca sa nu mai beneficiati de serviciile lor si alta data.
* Explicati in detaliu look-ul la care v-ati gandit, iar o poza sugestiva va usura munca stilistului. Discutati cu el despre stilul de viata si personalitatea dumneavoastra, si cereti detalii despre felul in care veti putea aranja parul dupa ce va fi tuns.
* Evitati barfele si discutiile pe alte subiecte. Este bine sa nu deranjati stilistul atunci cand este concentrat la definirea noului dumneavoastra look.
* Fiti amabile cu toti angajatii si amabilitatea va va fi intoarsa cu siguranta. Lasati bacsis tuturor celor care au participat la procesul de infrumusetare, 5% este bacsisul standard.
* In cazul in care sunteti nemultumita de rezultat, adresati-va conducerii; patronii chiar au nevoie sa stie ce se petrece intre peretii firmei lor.
* Nu va grabiti sa trageti concluzii pripite. De multe ori va trebuie ceva timp sa va acomodati cu o tunsoare noua, mai ales daca schimbarea este mare.
Larisa DRAGOMIR