Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) participă în aceste zile la Târgul de Turism IBTM Barcelona. Standul României are o suprafață de 80,75 mp, în cadrul căruia expun 24 agenţii de turism, consilii judeţene şi asociaţii de turism din ţară. În cadrul standului sunt oferite, pe lângă informaţii turistice, şi obiecte promoţionale tradiţionale româneşti. În cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, piaţa spaniolă este una prioritară, cifrele privind numărul sosirilor vizitatorilor spanioli sau al înnoptărilor în unitățile de cazare din România indicând o clasare a Spaniei în topul primelor 10 țări europene emițătoare de turişti către România, potrivit ANT. IBTM este singurul târg de MICE (Meetings, Incentives, Conference and Exhibitions) din Regatul Spaniei şi unul dintre primele ca importanță din Europa. Manifestarea se desfășoară anual în Barcelona, al doilea oraş ca mărime din Regat. Evenimentul se adresează strict profesioniştilor din industria de turism, nefiind accesibil publicului larg şi reuneşte expozanţi din peste 80 de țări şi peste 7.000 de locaţii de organizare a evenimentelor, destinaţii, hoteluri, produse şi servicii.