Ce acte trebuie să depun pentru a fi înregistrat la AJOFM Prahova ?

„Vă rog să mă ajutați cu informații legate de documentele pe care trebuie să le depun la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova, după ce voi susține examenul de bacalaureat din acest an, pentru a fi înregistrat ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă.”
George Mihăilescu, din Câmpina


În vederea înregistrării la AJOFM, absolvenții trebuie să prezinte: act de indentitate (copie şi original); act de studii (adeverinţă de absolvire, certificate de absolvire sau diplomă de bacalaureat după caz) în copie şi orginal – în cazul adeverinţei trebuie să rezulte că data absolvirii anului terminal a fost 26 mai 2017; adeverinţa eliberată de medicul de familie din care să rezulte dacă este ”apt de muncă” sau “apt muncă cu restricţii”; adeverința de venituri eliberată de Administrația Financiară. Dacă nu vă veți prezenta la sediul AJOFM cu aceste acte în intervalul de 60 de zile de la absolvire (27 mai – 25 iulie 2017), veți avea în continuare posibilitatea să solicitați instituției înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă, dar nu veți avea dreptul la indemnizaţia de şomaj.