A intrat, deja, in traditia Companiei United Pan-Europe Communications(UPC) Romania SA – lider european al industriei de telecomunicatii in banda larga, de a-si rasplati, cu numeroase si atractive premii, clientii fideli. Cea mai recenta dovada o reprezinta organizarea, in perioada 15 septembrie – 25 octombrie, a tombolei cu premii „Esti pro UPC? Ai numai de castigat!”, la care au participat peste 30.000 de clienti UPC cu plata la zi a abonamentului la televiziunea prin cablu. Acestia au completat un talon, prin care mentionau doua dintre actiunile UPC, pe care le considerau de impact in randul abonatilor. Premiile puse in joc au constat in: 2 televizoare color, 15 abonamente gratuite UPC – pe durata a 3 luni si 30 de materiale promotionale, respectiv umbrele inscriptionate UPC.
Desemnarea fericitilor castigatori a avut loc vinerea trecuta (vezi fotografia de mai sus). Cele doua televizoare color au revenit, prin tragere la sorti, Malianei Dumitrescu – care a considerat Festivalul „Nichita Stanescu” si sponsorizarea concertelor de jazz, actiunile UPC de impact pentru ploiesteni, respectiv Ilonei Moldovan – pentru care au fost importante expozitia si cadourile de Pasti, precum si sponsorizarea spectacolului de papusi adresat celor mici, cu ocazia Zilei Copilului. In afara celor doua, au fost desemnati si 15 castigatori ai abonamentelor gratuite UPC, precum si cei 30 de posesori ai umbrelelor personalizate UPC. (P)
C. DUMITRU